Przejdź do głównej zawartości

Moja pielegnacja włosow / ulubione produkty




Ponieważ od dwóch lat  farbuje  włosy na jasny blond, wiąże się to z codzienną ich pielęgnacją, staram się o nie dbać i często testuję nowości kosmetyczne.
Jak wiadomo każda farba niszczy strukturę naszych włosów, jednak  blondy niestety najbardziej przez to, że je rozjaśniają - z upływem czasu włosy stają się  przesuszone , zmęczone, matowe i łamliwe. 

Ja niestety borykałam się ze wszystkimi "skutkami ubocznymi" farbowania, dodatkowo -  wypadaniem.
Odkąd jednak zaczęłam łykać drożdże w tabletkach oraz Biotebal ,  moja czuprynka znacznie się poprawiła, włosy wypadają w mniejszej ilości i zaczęły rosnąć "baby hair".

Dzisiaj pokażę wam moje ulubione i sprawdzone produkty do pielęgnacji. 
Te do częstego użytku jak i zadań specjalnych- te droższe lub za grosze które potrafią zdziałać cuda! 
Napiszcie mi w komentarzach czy lubicie tego typu wpisy kosmetyczne oraz  jakie jeszcze chcielibyście zobaczyć na blogu ?




Szampon GARNIER FRUCTIS - GOODBYE DAMAGE 


Producent  zapewnia, że w tydzień możemy cofnąć niemal rok uszkodzeń włosów, stają się one 10 razy mocniejsze na całej długości oraz będziemy mieć 4 razy  mniej rozdwojonych końcówek.
Szampon działa od wewnątrz: aktywny koncentrat z owoców wnika w głąb zniszczonych włosów, by wypełnić ich ubytki. Włosy są więc wzmocnione od środka, oraz od zewnątrz: formuła uszczelnia włosy, które stają się lśniące i gładkie na całej długości.
Silnie działająca formuła wzbogacona o Keraphyll i olejek z owoców amli naprawia zniszczone włosy od wewnątrz i wypełnia ich ubytki.

Jestem zadowolona z tej serii gdyż zauważyłam po moich włosach, że stały się miękkie, wyglądająna zdrowsze i faktycznie końcówki mniej się łamią.

Szampon GLISS KUR - MILLION GLOSS

Million Gloss to pierwsza linia do pielęgnacji Gliss Kur zapewniająca olśniewający połysk do 10 dni. Formuła szamponu dla włosów matowych, bez połysku ze skoncentrowanym eliksirem Gloss - Elixir i kompleksem płynnej keratyny zapewnia długotrwały blask oraz miliony świetlistych refleksów we włosach dzięki innowacyjnej technologii zatrzymywania blasku.

U mnie się sprawdził, zdecydowałam się pierwszy raz na linię do włosów matowych i nie żałuję. Szampon jest wydajny, dobrze się pieni, nadaje włosom blasku i  miękkości.
 

Szampon Syoss - REPEIR THERAPY


Wzmacnia włosy suche i zniszczone, wygładza je i nadaje zdrowy połysk. Kosmetyk pomaga zapobiegać łamaniu się włosów i rozdwajaniu końcówek.
Moje włosy po umyciu są świeże, ładnie pachną , nie plączą się. 



Odżywka  GARNIER FRUCTIS - GOODBYE DAMAGE 

Jej bogata, kremowa formuła o natychmiastowo rozpływającej się konsystencji wnika bezpośrednio do wnętrza włosów uzupełniając naprawcze działanie szamponu Fructis Goodbye Damage.

Maska ekspresowa  Gliss Kur Serum Deep - Repair


Ekspresowa maska regeneracyjna maska do włosów  jest przeznaczona dla włosów ekstremalnie nadwyrężonych i szorstkich. Ekspresowa maska regeneracyjna maska do włosów Gliss Kur Serum Deep - Repair zawiera formułę z Amino-Proteinami i płynną keratyną efektywnie rekonstruuje strukturę włosa aż do 10 warstw* w ciągu 1 tygodnia. Dla łatwiejszego rozczesywania i jedwabiście miękkich włosów. * 5-10 warstw osłonki włosa, w zależności od rodzaju włosa.

Moje  włosy po tym zabiegu są pachnące, zadbane, miękkie w dotyku, zregenerowane oraz łatwo można je rozczesać.Co najważniejsze maskę nakładamy tylko  na minutę i spłukuję !



Wcierka do włosów - JANTAR 

Jantar hamuje wypadanie włosów, stymuluje ich wzrost i odżywianie. Zawarte w niej składniki są niezbędne do prawidłowego przebiegu procesów fizjologicznych skóry, jej odżywiania i regeneracji. Systematycznie stosowana poprawia metabolizm i dotlenienie cebulek włosów, regeneruje i łagodzi podrażnienia. 

Od kąd zaczęłam używać wcierki pojawiło mi się dużo tak zwanych " baby hair". Włosy przestały wypadać, stały się mocniejsze, gęstrze, a poprawił mi się stan skóry. 






Herbal Care, odżywka wzmacniająca w spray'u - Skrzyp Polny.

Odżywka zawiera kładniki aktywne, które uzupełniają niedobory substancji odżywczych, pielęgnując włosy zniszczone i wypadające. Ekstrakt z młodych pędów skrzypu polnego wzbogacony w ekstrakt z kory dębu i brzozy, wzmacnia włosy, stymuluje ich wzrost i hamuje wypadanie. Dodatkowo keratyna i prowitamina B5 nawilżają i uelastyczniają włosy oraz odżywiają cebulki, przyspieszając wzrost i regenerację włosów, a prebiotyk inutec ułatwia rozczesywanie, chroniąc przed uszkodzeniami.


Marion 7 Efektów, fluid na rozdwojone końcówki 

`Fluid na rozdwojone końcówki z olejkiem arganowym Marion 7 Efektów. Fluid chroni przed rozdwajaniem końcówek włosów, zabezpiecza przed uszkodzeniami podczas stylizacji. Intensywnie odbudowuje końcówki, wzmacnia i wygładza


Serum w fluidzie ma przyjemny zapach, jest gęste,  nie przeciąża włosów.  Poza tym pięknie wygładza włosy, może tylko wizualnie, ale efekt jest cudowny. Dodatkowo jest wydajne i niedrogie. Końcówki mniej się niszczą.



 Million Gloss Glis Kur - Ekspresowa odżywka regeneracyjna 

Million Gloss to pierwsza linia zapewniająca olśniewający połysk do 10 dni. Formuła ekspresowej odżywki regeneracyjnej dla włosów matowych, bez połysku ze skoncentrowanym eliksirem Gloss - Elixir i kompleksem płynnej keratyny zapewnia długotrwały blask oraz miliony świetlistych refleksów Natychmiast ułatwia rozczesywanie i układanie włosów.

Moja ulubiona odżywka w sprayu. Zapach bardzo przyjemny, włosy łatwo się rozczesują i układają, nie są matowe, Polecam ! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Loreal casting creme gloss, lodowy blond 1010 - efekty koloryzacji

Od kilku lat gości u mnie blond. Na głowie mialam już wszystkie możliwe kolory, od czerni po jasne/ciemne brązy i rudości. Jednak w jasnym blondzie czuję się najlepiej i jak na razie nie mam zamiaru zmieniać koloru.                   Pewnie jak każda z was która farbuję włosy w domowym zaciszu,  najbardziej obawiam się żóltych refleksów oraz tego, że odrost będzie rudawy. Do tej pory używałam farb z SYOSS i GARNIER  jednak  nie spełniły moich oczekiwań, a kolor był zupełnie inny od przedstawionego na opakowaniu. Tym razem pokusiłam się na farbę od firmy Loreal, seria Casting Creme Gloss, odcień 1010 Lodowy Blond. Zakupiłam 1 opakowanie i z góry stwierdzam, że to jednak za mało jak na gęste włosy, sięgające za łopatki. Co mi się podoba to zapach. Farba jest bez amoniaku, dzięki czemu nie dusi nas pod czas aplikowania  mocnym, duszącym smrodem. Konsystencja jest gęsta, a dzięki aplikatorowi w buteleczce, farba nie spływa, można nią równomiernie pokryć włosy. Kolor na który się

Rossmann -55%, czy warto ?

Nie znam kobiety która nie uwielbiałaby promocji, przecen i wyprzedaży ! Po raz kolejny drogeria Rossmann oferuje nam promocje na kosmetyki do makijaży, ale tym razem jeszcze bardziej kusi, gdyż przy  zakupie 3 produktów możemy dostać nawet  -55% . 

Fryzjer (nie)idealny

Ile razy wyszłaś niezadowolona z salonu, bo efekt końcowy nie był taki jak chciałaś ? 

INSTAGRAM

FACEBOOK